VÄLKOMMEN!
Roligt att just Du tittar in.
Min förhoppning är att jag skall kunna dela med
mej av lite tips, ideér och inspiration.

lördag 3 november 2012

Burk med jeanstyg

Häromdagen hade jag en konservburk som innehållit champinjoner stående på diskbänken. Den var på väg till "återvinningen". Jag funderade på om jag skulle kunna använda den till något fint, istället
för att slänga den. Provade att klä in den med jeanstyg och dekorera den med virkade blommor.
Det blev bra, så jag fortsatte med några fler burkar....

Mitt i blomman limmade jag en pärla...




En annan burk dekorerade jag med spets...
Här tog jag sömmar jag sparat och lindade runt burkarna. Limmade med limpistol...

Nu då julen närmar sig kan det vara bra att ha lite sådant här på lut..... Alltid trevligt och uppskattat att få något hemgjort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar