VÄLKOMMEN!
Roligt att just Du tittar in.
Min förhoppning är att jag skall kunna dela med
mej av lite tips, ideér och inspiration.

söndag 25 november 2012

Nya väskor

Vill här visa er några nya väskor som jag tycker blev riktigt bra. Den första är sydd av min mans gamla grå byxor, som han inte ville ha längre. Detaljen med jeansknapparna som jag sparat blev så läcker tycker jag. Den piffade upp hela väskan. Så släng inte sånt som du just för tillfället inte vet vad du kan använda det till. Rätt som det är dyker en idé upp...



                                    Den här väskan är sydd av ett par tunnare jeans.




Ytterligare en, av ett par svarta lite grövre byxor efter min man. Dessa hade ficka på "låret" och då blev det en sådan här väska. Denna har ju ingen linning utan fick en kant på insidan. dessutom lyxade jag till det med en tryckknapp, så den går att stänga. Fickan har också tryckknappar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar