VÄLKOMMEN!
Roligt att just Du tittar in.
Min förhoppning är att jag skall kunna dela med
mej av lite tips, ideér och inspiration.

måndag 20 augusti 2012

Mitt fotograferande

Förutom att sy och pyssla gillar jag att fotografera. När jag fyllde år önskade jag mej pengar till en digital systemkamera. Fick det och köpte då min NIKON D3100. Är väldigt nöjd med den. Förut hade jag bara en vanlig digitalkamera och det märks stor skillnad tycker jag.
Favoritmotiv är blommor och växter. Älskar att vara ute i naturen och fotografera, helst närbilder.
Tycker också väldigt mycket om att ta porträttbilder, gärna på barn.
Nu när jag skapar väskor och annat och lägger ut tips här på bloggen har jag väldigt mycket glädje av min kamera. Här kommer några bilder.

Ros fotograferad hos en kompis i höstas....

Höstlöv...

Knopp på väg att slå ut ....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar