VÄLKOMMEN!
Roligt att just Du tittar in.
Min förhoppning är att jag skall kunna dela med
mej av lite tips, ideér och inspiration.

söndag 13 mars 2016

Brödkorgsdukar

Nu längtar jag till våren och det är så härligt då dagarna blir allt längre och ljusare. Förra sommaren fick vi förmånen att hyra ett litet torp, mitt ute i skogen. Vi hyr det året runt och nu har jag börjat längta dit igen.
Jag sydde rödprickiga gardiner, en duk och stolsdynor till det lilla köket i våras, av en gammal gardin jag köpt på loppis. Hade en liten bit tyg kvar och häromdagen sydde jag några färgglada brödkorgsdukar, att ta med till torpet då det blir dags. Ta vad du har av restbitar och sätt ihop dem lite hur som helst. Jag tycker det är väldigt roligt att sy med lappar.














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar