VÄLKOMMEN!
Roligt att just Du tittar in.
Min förhoppning är att jag skall kunna dela med
mej av lite tips, ideér och inspiration.

fredag 29 juni 2012

Sommarväska

Jag fortsätter sy väskor. Fick en hel kasse barnjeans av min syster häromdagen. Varvar jeansväskor med lite andra sorter. Här har jag sytt en väska av en gammal duk från min mans farmor. Tyget har samma struktur som säckväv och jag är väldigt nöjd med resultatet. Fodrade den med vitt bomullstyg. Känner på mej att detta kommer bli en favorit.



Tyget räckte till en presentpåse också.....

1 kommentar:

  1. Hello, Your sister-in-law, sent me to your blog. She and i follow each others blogs. You and I both make bags and other projects from old jeans and things. I think that we do have a lot in common. I can not find a button to follow you or I would. Come over and visit, and tell me the trick to following your blog. Maybe we could follow each other. I love your bags. Connie :)

    SvaraRadera